DutchForces
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tankadin/Protadin hoe je het ook wilt noemen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Tankadin/Protadin hoe je het ook wilt noemen Empty Tankadin/Protadin hoe je het ook wilt noemen

Bericht  Timmetje zo jul 04, 2010 10:00 pm

Voor alle vragen betreffende Paladin Tanking (ook veel info voor tanks van andere classes btw) kan ik de site www.maintankadin.failsafedesign.com zeer aanbevelen. Werkelijk alles staat er op. Guides voor beginners, gevorderen en experts, guides over hoe je gear te gemmen en enchanten, guides over foods en flasks, tanktactics zelfs compleet uitgewerkte berekeningen over van alles en nog wat. Echt een schat aan informatie.

Timmetje

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 18-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tankadin/Protadin hoe je het ook wilt noemen Empty Re: Tankadin/Protadin hoe je het ook wilt noemen

Bericht  Matriarch ma jul 05, 2010 8:22 pm

Het is idd een leuke site.
Even snel gratis registreren en activeren en je kan erop.
Hij is alleen nog niet compleet qua guides maar dat komt vanzelf.
Zo'n site moet ook gaan lopen natuurlijk.
Is ook voor niet tanks de moeite waard. Exclamation
Matriarch
Matriarch

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 23-05-10
Leeftijd : 60
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Tankadin/Protadin hoe je het ook wilt noemen Empty Gem flowchart.

Bericht  Timmetje za jul 17, 2010 10:29 pm

Ik weet dat er niet veel protpallys in de guild zitten en deze posts dus voor veel mensen zinloos zijn, maar deze is zo briljant dat ik 'm wel moest posten. Alle credits zijn voor iemand genaamd Rhidach op de site
http://rhida.ch/2009/10/05/how-to-gem-via-a-flowchart/ Dit is bedoeld voor pally's, maar geldt volgens mij ook voor DKs en Warriors. Past niet helemaal, dus klikken Smile
Tankadin/Protadin hoe je het ook wilt noemen 64144918

Timmetje

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 18-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tankadin/Protadin hoe je het ook wilt noemen Empty Re: Tankadin/Protadin hoe je het ook wilt noemen

Bericht  Huntardix za aug 14, 2010 1:35 pm

Dus wordt het weer tijd dat ik met ciga ga komen en deze verder moet gaan upgearen! Ik mis mijn tankadin Sad .. en ik mis het spelen ook.. bloody pc! Hopelijk kan mijn broer het oplossen.. ^^

Huntardix

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 16-05-10
Leeftijd : 41

Terug naar boven Ga naar beneden

Tankadin/Protadin hoe je het ook wilt noemen Empty Re: Tankadin/Protadin hoe je het ook wilt noemen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum